Меню

Често задавани въпроси

  • Как да поръчам?

    Първи начин - Стандартна поръчка:

    • Изберете продуктите, които желаете да поръчате. Добавете продуктите в своята пазарска количка чрез бутона "Купи" до всеки продукт.
    • След това, ако имате "код за отстъпка" го добавете, а ако нямате натиснете бутона "Плащане". Отваря Ви се прозорец в който, да изберете метода на доставка и да попълните данните си (като имена, адрес за доставка и т.н.). След като сте готови с попълването на данните за доставка, натиснете бутона "Поръчай". Готово, Вие завършихте своята поръчка и ще получите e-mail или обаждане за нейното потвърждение.

     Втори начин - Бърза поръчка:

    • Изберете продуктите, които желаете да поръчате и след това натиснете бутона "Бърза поръчка". Попълнете полетата обозначени, като задължителни. След това ние ще се вържем с Вас за допълнителната информация, която ни е нужна. 

    Трети начин - Свържете се с нас:

    • Ако не Ви се попълват полета, а искате някой друг да го направи вместо Вас, можете лесно да направите това, чрез:
    • Обаждане на тел.: 0896 77 66 37.
    • Пишете ни чрез "Messenger" бутона който се намира в долния десен ъгъл.

    *Ако изпитвате затруднения относно завършване на поръчката или срещате някакъв друг проблем, с който не можете да се справите сами, не се колебайте да ни потърсите (на по-горе посочените варианти за връзка с нас или в менюто "Контакти"). Нашият екип с радост ще Ви помогне!

  • Колко време отнема доставката?

    Обикновенно доставката отнема от 24  до 72 часа в зависимост от натовареността на магазина и куриерските фирми.

  • Как се плащат продуктите?

    Продуктите поръчани от онлайн магазина leoparts.bg се заплащат чрез наложен платеж при доставка, за поръчки на едро или въпроси относно други методи за заплащане, моля свържете се с нас на тел.: 0896 77 66 37.

    При възможност, могат да бъдат взети от физическия ни магазин, по този начин спестявате цената на доставката. Адрес на магазина: гр. Добрич, ул. Христо Ботев 42.

    *Ако желаете да закупите продукт от онлайн магазина ни, а да го вземете и/или заплатите на място във физическия ни магазин. Задължително трябва да ни уведомите предварително, защото не всички продукти, които са в leoparts.bg, са налични и във физическия ни магазин. Ако сте ги поръчали през сайта ни и продуктите са в нашия склад, ние ще Ви уведомим, кога можете да ги получите на място в магазина.

    *Определени промоции и намаления могат да бъдат валидни само чрез поръчка от сайта на Leo Parts, а да са на редовните си цени в магазина.

  • Какво да правя, когато получа продукта?

    Прегледайте пратката за да се уверите, че няма щети нанесени по време на транспортирането.

    Ако при самото получаване на стоката, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно да се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.

  • Колко струва доставката?

    Цената на доставката е различна за различните населени места и се определя спрямо продуктът, който сте поръчали. Тя се поема от купувача. 

  • Връщане/замяна на продукт

    Можете да замените или върнете продукта до 14 дни от датата на получаване.

    Какво трябва да направите за да върнете или замените продукт?

    1. Уверете се че продуктът, който желаете да върнете или замените отговаря на условията за връщане или замяна посочени по-долу.
    2. Попълнете формуляра за връщане или замяна и следвайте посочените в него стъпки. Изтеглете формуляра от ТУК.  

    Условия за връщане или замяна на продукт:

    В срок от 14 дни клиентът има право да върне или замени продукт, като са спазени следните условия:

    1. Стоката е в оригиналната си опаковка с всички включени консумативи и аксесоари, в случай че е имало такива.
    2. Стоката не е употребявана, зацапана или с нарушен вид.
    3. Не е с нарушена цялост на опаковката /оригинална опаковка, кутия, кашон, етикет и т.н/.
    4. Имате основателна причина за това.
    5. Грешен продукт.
    6. Приложена е стоковата разписка/касова бележка и всички прилежащи документи, с които стоката е получена.
    7. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване.
    8. Транспортните разходи за връщане на стоката са за сметка на клиента.

    * Възстановяване на сумата се извършва в четиринадесет дневен срок от приемане на стоката на посочения за връщане адрес, по банковата сметка, посочена от Потребителя.

    * Разноските по връщането на продукта до Leo Parts с цел заменянето й с друга идентична стока, както и разноските по обратната (повторна) доставка на стоката до посочен от Потребителя в поръчката адрес, са за сметка на Потребителя. 

    В случай че върнатият продукт не отговаря на Условията за връщане и замяна на продукт:

    В случай че върнатият продукт е с увредена опаковка, следи от употреба, драскотини, удари, продукти увредени от токови удари, липсващи аксесоари и т.н., Leo Parts си запазва правото да реши дали да приеме продукта и също така да приспадне сумата за възстановяване по нанесените щети на продукта. При такова решение, ще бъдете уведомени при постъпването на продукта в нашия сервиз и след неговата проверка.

    Продукт изпратен за рекламация, чието връщане Leo Parts не може да приеме поради гореупоменатите причини (ако е изпратена след срока за връщане, ако не е с всички прилежащи документи доказващи покупката от Leo Parts, без формуляр за връщане на стока, без етикети и оригинална опаковка и т.н.) ще бъде изпращана обратно на Клиента за негова сметка.

    Преди да върнете или замените продукт трябва да попълните формуляра за връщане или замяна и той да бъде изпратен на e-mail: [email protected], след това екипът на Leo Parts ще се свърже с вас. Форулярът трябва да бъде попълнен и приложен заедно с продуктът, който връщате или заменяте.

    Изтеглете формуляра за връщане или замяна: ТУК

    Имате въпроси? Свържете се с нас:

     

    Ако имате допълнителни въпроси може да се свържете с "Отдел обслужване на клиенти" на e-mail: [email protected] или на телефон: 0896 77 66 37.

    При констатация на дефектен продукт до 14 дни от датата на получаването му и при ненарушен търговски вид на стоката и опаковката, ние се ангажираме той да бъде подменен с нов (съгласно гаранционните усовия на производителя) или да възстановим запатената от теб стойност на стоката, съгласно чл. 55 от ЗЗП, считано от датата, на която сте упражнили правото си на отказ.

    При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки